שאלות ותשובות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) - TheWorker
 
חפש מידע על חברה:  חפש לפי תפקיד:
חוות דעת , משכורות , שאלות מראיונות עבודה משכורות ראיונות עבודה
 
 
הוסיפו מידע על מעסיק
  תמיכה טכנית (שרות לקוחות)
 שאלות מראיונות עבודה לתפקיד
 שכר לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) 
   
 
Theworker > שירות לקוחות  > פירוט שאלות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

פירוט שאלות מראיונות עבודה לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות)

share on facebook
340 - 331 מתוך 791
   
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת קומקס טכנולוגיות
אוקטובר 2019
09.12.2019
 
פרטים לגבי התהליך שלחתי קורות חיים וחזרו אלי בטלפון, הסבירו לי על העבודה ואם אני חושב שזה מתאים לי. וביקשו שאבוא לראיון
שאלות מתוך הראיון 1.ספר לי על עצמך 2.איך אתה חושב על התפקיד של תמיכה טכנית 3.שאלון אמריקאי כולל תמונות על חומרת מחשבים (לדוגמא מראים תמונה של סוללת BIOS ושואלים על מה הסוללה אחראית)
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על קומקס טכנולוגיות :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת צ'קפוינט
ספטמבר 2017
08.12.2019
 
פרטים לגבי התהליך ראיון קצר עם מנהל הצוות, יום סינונים שכולל מבחן אנסין, פתרון בעיה חדשה והקמת מכונה ב VMWARE
שאלות מתוך הראיון פחות מקצועיות בראיון, יותר ביום סינונים
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על צ'קפוינט :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת כלנית כרמון
פברואר 2009
08.12.2019
 
פרטים לגבי התהליך תהליך לא מסובך ראיון קצר בנושאעם כללים וספיציפיים.
שאלות מתוך הראיון האם יש לך ניסיון
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על כלנית כרמון :
 
על מנת לצפות במידע ששותף על ידי חברי TheWorker
אנא שתפו גם אתם את הקהילה!
 
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת נוקיה סימנס נטוורקס
מרץ 2016
07.12.2019
 
פרטים לגבי התהליך מהיר ומקצועי מאוד
שאלות מתוך הראיון מה זה default geteway
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על נוקיה סימנס נטוורקס :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת אקטיבטרייל
דצמבר 2019
04.12.2019
 
פרטים לגבי התהליך ראיון ומבחן אמינות ושיחה עליו
שאלות מתוך הראיון ידע בשירות ידע בהדרכה
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על אקטיבטרייל :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת פרטנר
ינואר 2019
03.12.2019
 
פרטים לגבי התהליך ראיון עם פסיכולוגית לאחר מכן ראיון אצל מנהל שירות לקוחות
שאלות מתוך הראיון ספר על עצמך , שלושה תכונות חיובית ושליליות , מה חברייך יספרו עליך / מה מנהל קודם יגיד עליך
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על פרטנר :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת רזלי סקיוריטי
ינואר 2018
02.12.2019
 
פרטים לגבי התהליך ראיון אחד מקצועי עם שני מנהלים ,אחד בכיר מאד ושני מנהל צוות
שאלות מתוך הראיון שאלות טכניות על מחשבי יבמ
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על רזלי סקיוריטי :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת גיימאפקטיב
ספטמבר 2019
24.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך ראיון מקדים באנגלית,מבחן בית,ראיון אישי
שאלות מתוך הראיון Part 3 Below are three cases where a customer opens a support ticket, reporting an issue in the Gameffective platform. For each case, please write a response to the ticket, based on the information provided to you in the case description. Case 1 An admin created a ticket and is reporting a problem that one of their uses cannot log in to the platform. After initial investigation, you found that the user’s account was locked after trying to log in to the platform unsuccessfully three times. In order to solve the problem, the admin simply needs to go in to the Gameffective administration console and unlock the user account. In the Knowledge Base, you know that there is a “how-to” article that explains locking/unlocking user accounts.
תשובות הוסף תשובה   |   לצפיה בתשובות
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על גיימאפקטיב :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת צ'קפוינט
נובמבר 2019
22.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך שיחה טלפונית, יום מיונים ארוך בעל מספר שלבים
שאלות מתוך הראיון In order to get ready we recommend building a lab environment in VMware workstation with 2 clients [Linux-based] which can communicate with each other.
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על צ'קפוינט :
 
ראיון לתפקיד תמיכה טכנית (שרות לקוחות) בחברת פרטנר
נובמבר 2019
14.11.2019
 
פרטים לגבי התהליך ראיון אישי עם רכז גיוס, לאחר מכן בדיקה של ידע טכני, האזנות ואז ראיון עם מנהל המוקד
שאלות מתוך הראיון -ממה היית מרוצה במקום העבודה הקודם שלך? -מה לא אהבת במקום העבודה הקודם שלך? -למה בחרת ללכת לתחום של תמיכה טכנית?
תשובות הוסף תשובה
   הוסף מידע על החברה   עוד מידע על פרטנר :
 
 
יש לכם מה להוסיף ?